Cloudworld

Reklamní grafika

Asi nevíte co si představit pod pojmem Reklamní grafika. My pod tímto pojmem vidíme loga, vizitky, hlavičkové papíry, polepy výloh a aut, letáky a katalogy, tištěná inzerce a mnoho dalšího.

„Neutrácejte, investujte!”

V plně rozvinutém konkurenčním prostředí, ve kterém se nacházíme je důležité, aby firma působila důvěryhodným a plně profesionálním dojmem. Nejednotná vizuální prezentace (vizitky, hlavičkové papíry, inzerce, www stránky atd.) může být pro firmu nepříjemným handicapem. Proto je nutné přesně specifikovat jednotné používání základních konstant firemní identity (loga, firemního písma, firemních barev) v grafickém manuálu.

Jak by to mělo vypadat?

Logo je základním prvkem pro vytváření jednotného vizuálního firemního stylu. Požadavky na kvalitní logo jsou originálnost, jednoduchost, výraznost, snadná použitelnost. Logo splňující tyto základní požadavky kvalitně slouží k vizuální komunikaci s obchodními partnery, zákazníky i s konkurencí (buduje nezaměnitelnou image firmy). Pravidla pro správné použití loga obsahuje logomanuál.

Logomanuál (grafický manuál) popisuje a jednoznačně určuje logo a jeho “chování“ v různých situacích. Součástí logomanuálu by měla být definována a popsána celá “firemní identita“. To je návod jak by měla firma vystupovat. Obvykle zahrnuje již zmíněné logo, vizitky, hlavičkový a dopisní papír, fonty a jejich správné použití, různé druhy obálek, šablona pro letáky, katalogy a plakáty. Součástí může být i vzor pro označení (polepení) aut a kanceláří.

Vizitka je asi nejčastější kus firemní grafiky/tiskoviny vůbec. Nemít vizitku při obchodním jednání je “trestuhodné“ a vypadá přinejmenším neprofesionálně kontakt předaný na kusu papíru (nejlépe od svačiny) nebo vizitka s opravovanými údaji. Důležitost vizitek je ohromná, je to často první místo kde potencionální zákazník či obchodní partner zahlédne logo a náznak firemní identity. Také se k vizitce často vrací když na Vás hledá telefon nebo jiný kontakt.

Je toho hodně, ačkoliv toho co Vám můžeme nabídnout je o trochu více. Proto pokud si nejste jistí že Vám s vaším problémem můžeme pomoci, kontaktujte nás.

„Líná huba, holé neštěstí”

Ukázky reklamní grafiky

Zkuste také: ubytování | zubní ordinace | autodíly | lezení | reklamní dílna | pneuservis | telekomunikace | detektivní kancelář